Меню KDT

logo.png?_=1668762890

"Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы" КММ
"Петропавл қаласының білім бөлімі" КММ
"№ 24 орта мектеп" КММ
  • kz
  • ru
  • en
  • Мектеп мәзірі

    Ата-аналарға арналған ақпарат
    Абайлаңыз, вейпинг! (Оқушылар мен ата-аналарға арналған жадынама) Абайлаңыз, вейпинг!


     (Оқушылар мен ата-аналарға арналған жадынама)
    Біз күн сайын қала көшелерінде арнайы құрылғылардың көмегімен көп мөлшерде бу шығаратын адамдарды көреміз. 
             
    Вейпинг (ағылшынтілінен - vaping-булану) - электрондытемекішегупроцесі. буландырғышжәнеоған басқаұқсасқұрылғылар.  
         Вейп-электронды темекі, мини-кальяндар.             
    Вейперлер-темекі шегушілердің жаңа түрі, олар қарапайым темекі шекпейді, алайда электрондық толтырылған темекі мен темекі шегуді қарапайым темекіге қауіпсіз балама ретінде насихаттайды.
    Вейпинг-жастар арасындағы жаңа ағым, темекі шегушілер топтарға бірігіп, күн сайын дамыған түрлі буландырғыш құрылғылар, жаңа дизайн мен жаңа хош иісті қасиеттер (шие, жалбыз, алма, лимон, кофе және т.б. дәмі бар) сатып алады. Құрылғылар саптамасы бар кішкентай қораптарға немесе ұзын безендірілген металл цилиндрлерге ұқсайды және ерекше дизайнға ие болуы мүмкін.
    Вейперлер 2 топқа бөлінеді:
    Бұрынғы кәдімгі темекі шегушілер Жаңа "электронды" темекі шегушілер
    Электрондық темекі шегушілердің мақсаттары: Кәдімгі темекіні шегуді тастау Темекінің иісінен арылу;"Сау" релаксация;Психологиялық әдет;Қызықты әңгіме үшін;Көру үшін (вейперлер үлкен түтін клубтарын ашады, кейбіреулері осыдан шоу жасай алады).
    Темекі шегушілер электрондық құрылғылардан темекі шегуді темекі шегудің мүлдем қауіпсіз имитациясы деп санайды, бірақ электронды темекі шегуден болатын зиян мен әдеттегі темекі шегуден болатын зиянның бірдей екені әр түрлі дереккөздерде жиі жарияланады.
    Вейп қалай жұмыс істейді?
     Вейпті ингалятормен салыстыруға болады, онда сұйықтық қайнаған кезде темекі шегуші дем алатын бу пайда болады. Булануға арналған сұйықтық неден тұрады?
    ГлицеринПропиленгликоль (Е1520Хош иісті қоспаларНикотин (әрдайым емес)
    Вейперлердің ойынша:
    электрондық темекі шегу денсаулыққа зиян келтірмейді
    электрондық темекі шегу қауіпті емес, өйткені темекі шегу кезінде шайыр шығарылмайды.
    Бірақ канцерогенді шайырлардың болмауы булану құрылғысын мүлдем қауіпсіз ете алмайды.
    Бізде шын мәнінде не бар?
    Берклидегі Лоренс ұлттық зертханасының мамандары электронды темекі шегу кезінде қандай улы заттар пайда болатынын анықтады.
    Кейбір жағдайларда электронды темекі сұйықтығы қолмен дайындалады, мұндай сұйықтық бірнеше есе арзан және бәріне қол жетімді. Мұндай өнімде композиция туралы ақпарат жоқ.
    Электрондық темекі шегу кезінде бөлінетін жұпта 31 қауіпті зат бар
    Батарея буланған кезде шығарылған канцерогенді заттардың концентрациясы едәуір артады.
    Ағзаға әсері:
     
     
      Вейперлер өзін өлімге әкелетін "попкорн ауруы" қаупін тудырады. Ғалымдар темекі шегуге арналған хош иістердің 75% - ында диацетилдің улы химикатын табу арқылы осындай қорытынды жасады. Диацетил көптеген хош иістендіргіштерде қолданылады (жеміс хош иісі, кондитерлік иіс, кәмпиттер) Диацетил, тамақ өнімдерінде майдың хош иісі ретінде қолданылатын химиялық зат, бронхиолитті жоюға себеп болады. Бұл ауру попкорн өндіретін компанияның қызметкерлерінде табылды. Бұл затты жеуге болады, бірақ ұзақ уақыт деммен жұту қауіпті болады. Диацетил қабынуды, тыртықтың пайда болуын, бронхиолалардың тарылуын тудырады (өкпедегі ұсақ тыныс жолдары)
    Пропиленгликоль ағзада жиналып, аллергиялық реакцияларды, тітіркенуді тудырады және жаралардың пайда болуына ықпал етеді, бауыр мен бүйректің бұзылуына әкеледі.Құрылғыны толтыру сұйықтығының құрамындағы пропиленгликоль мен глицериннің термиялық ыдырауы улы қасиеттері бар акролеин мен формальдегидтің пайда болуына әкеледі.
    Акролеин көздің және тыныс алу жолдарының шырышты қабығын тітіркендіреді, лакримацияны тудырады, сонымен қатар мутагендік қасиеттерді көрсетеді. Формальдегид, аталған қасиеттерден басқа, орталық жүйке жүйесіне әсер етеді.
     Темекі шегетін сұйықтықтың құрамындағы хош иістер жоғарғы тыныс жолдарының аллергиялық ауруларынан бронх демікпесінің дамуына дейін апарады.Сұйықтықтардағы никотин тәуелділікті тудырады, сонымен қатар қатерлі ісік ауруының дамуына әкеледі.Жұтылған түтін ауызда құрғақтық тудырады.
    Құрамында никотин бар будың бақылаусыз  артық дозалануы: бас айналу, жүрек айну, бас ауруы, сілекейдің жоғарылауы, іштің ауыруы, диарея, жалпы әлсіздікке әкелуі мүмкін            Корея ғалымдары электронды темекіге арналған сұйықтықты зерттеп, кем дегенде 10 токсинді және никотин мөлшері мен нақты арасындағы сәйкессіздікті анықтады. Кәдімгі темекіні электронды темекіге ауыстыру темекі шегуден толық бас тарту кезеңін ұзартуы мүмкін.            Аккумулятордың қызып кетуіне байланысты электронды темекінің адамның бетіне жарылған кейбір жағдайлары белгілі.Бір вейпті жалпы қолдану гепатит және туберкулез сияқты жұқпалы аурулардың таралуына әкелуі мүмкін.            Қоғамдық орындарда булану құрылғысын қолдана отырып, балалар мен жастар арасында жұқпалы мысал келтірудің үлкен қаупі бар, мүмкін темекі шекпейтіндер дәл осы буландырғыштан темекі шегуді бастайды. Темекі шегу психологиялық тәуелділікті тудырады.            Кімге ешқашан электронды темекі шегуге болмайды?
    Жүкті әйелдергеАллергиясы барларға18  жасқа толмағандарғаТемекі шекпейтіндерге
    Электрондық құрылғылардан темекі шегетін әр темекі шегуші мынаны білуі керек:
    Буландырғыш құрылғылардан темекі шегу қарапайым темекі шегудің баламасы емес.         Электрондық құрылғылардан темекі шегу   қатерлі ісік, өкпе және жүрек ауруларын тудыруы мүмкін. Электрондық құрылғылардан темекі шегу никотинге тәуелділікті жоққа шығармайды.         Бір құрылғыны жалпы қолдану гепатит пен туберкулезді жұқтыруға әкелуі мүмкін.Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымы (ДДСҰ) электронды темекіні никотинді электронды жеткізу жүйелеріне жатқызады және олардың қолданылуы никотинге тәуелділікті емдеу құралы ретінде қауіпсіздік пен тиімділікке қатысты жеткілікті зерттелмегенін айтады. 
    Темекі шегу денсаулыққа зиян келтіреді, темекі шегудің салдары кейінірек пайда болады.
     
    Тәрбиенің алтын ережелері
    Ата-аналарға арналған жадынама
     
     Интернет желісіндегі балалардың қауіпсіздігі жөніндегі жадынама 
    Интернет қауіптерінің жіктелуі 
     
    Бүкіләлемдік ғаламторда жас пайдаланушылардың қауіптілігінің келесі түрлері бар • * суицид-сайттар; * әлеуетті суицидтер форум-сайттары;
    * есірткі сайттары (интернет марихуананы қолданудың "пайдасы" туралы жаңалықтарға, рецепттер мен "сусын"жасау кеңестеріне толы);
    * ұлттық алауыздық пен нәсілдік қабылдамауды қоздыратын сайттар (экстремизм, ұлтшылдық, фашизм); 
    * порнографиялық сайттар;
     
    * танысу сайттары (виртуалды Байланыс нақты қарым-қатынас жасау қабілетін бұзады, жасөспірімдер қарым-қатынас дағдыларын жоғалтады); 
    * экстремизмді, зорлық-зомбылықты және девиантты мінез-құлықты насихаттайтын, жеке кездесулер ұсынатын бейтаныс оқушылардың өмірі мен денсаулығына тікелей қауіп төндіретін сайттар, сондай-ақ алаяқтықтың әртүрлі түрлері;
    * секталар (виртуалды сұхбаттасушы жасөспірімнің дүниетанымына әсер етуі мүмкін).
    Интернет желісінде жұмыс істеу қағидалары 1.жалпы ережелер Бейтаныс сайттарға кірмеңіз. 2. Егер Сізге Word немесе Excel файлы пошта арқылы келсе, тіпті таныс адамнан да, оны ашпас бұрын оны вирустармен тексеріп алыңыз. 3. Егер бейтаныс тіркеме пайда болса, оны іске қоспаңыз, бірақ себетті дереу алып тастап, тазалаған дұрыс. 4. Ешқашан ешкімге құпия сөз жібермеңіз. 5. Парольдер үшін қиын сандар мен әріптер жиынтығын қолдануға тырысыңыз. 6. Интернет арқылы сөйлескен кезде жеке деректеріңізді көрсетпеңіз, бірақ бүркеншік ат (лақап ат) пайдаланыңыз 7. Ересектердің бақылауынсыз ешқандай жағдайда Интернет желісінде кездескен адамдармен кездеспеңіз. 8. Егер желіде тіркелу қажет болса, онда олар оны ешқандай жеке ақпарат көрсетілмейтіндей етіп жасауы керек. 9. Интернетте орналастырылған барлық ақпаратқа сенуге болмайды. 10. Экранда маңызды мәліметтер бар компьютерді қараусыз қалдырмаңыз. 11. Маңызды ақпаратты жалпыға қол жетімді компьютерде сақтамаңыз. Интернетте 7 жастан 8 жасқа дейінгі бала белгілі бір сайттарға, мүмкін ата-анасынан кіруге рұқсат алмаған чаттарға баруға тырысады. Сондықтан, ата-аналарға (заңды өкілдерге) Интернетті пайдалануды шектеу бағдарламалары ұсынатын есептер, яғни ата-ана бақылауы немесе уақытша файлдарда көруге болатын есептер пайдалы болады. Интернет (қалталар c:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Wmdows\Temporary Windows Vista операциялықжүйесіндегі Internet Files). Нәтижесінде, балаоныүнеміқадағалапотырғандайсезінбейді, алайдаата-аналарәлідебаласыныңқайсайттарғакіретінінбіледі. Бұлжастағыбалаларотбасыныңкүштісезімінеие, оларсенімдіжәнебиліккекүмәнданбайды. ОларжелілікойындаройнағандыжәнеэлектрондыпоштаныпайдаланыпИнтернеттіаралағанды, ата-аналарыұсынбағансайттарменчаттарғакіргендіұнатады.
    7-8 жастағыбалаларғаарналғанИнтернетқауіпсіздігібойыншакеңестер * балалардыңқатысуыменИнтернеткекірудіңүйережелерініңтізімінжасаңызжәнеоныорындаудыталапетіңіз. * Балаңыздан компьютерде болудың уақытша нормаларын сақтауды талап етіңіз. Балаңызға оны көретіндігіңізді көрсетіңіз сіз оны қалағаныңыз үшін емес, оның қауіпсіздігі туралы алаңдағаныңыз және оған көмектесуге әрқашан дайын болғаныңыз үшін. * Интернетке қосылған Компьютер ата-аналардың бақылауымен жалпы бөлмеде болуы керек. * MSN Kids Search сияқты арнайы балалар іздеу машиналарын қолданыңыз. * Ата-ананың стандартты бақылауына қосымша ретінде қалаусыз мазмұнды блоктау құралдарын қолданыңыз. * Балалардың өз мекен-жайларына ие болуына жол бермеу үшін отбасылық электрондық пошта жәшігін жасаңыз. * Тиісті бағдарламалық жасақтаманың көмегімен ақысыз пошта жәшіктері бар сайттарға кіруді бұғаттаңыз. * Электрондық пошта, чат, тіркеу құралдары арқылы қандай да бір ақпаратты жарияламас бұрын балаларды сізбен кеңесуге үйретіңіз Балаларға файлдарды, бағдарламаларды немесе музыканы сіздің келісіміңізсіз жүктемеуге үйретіңіз. * Балаларға жедел хабар алмасу қызметтерін пайдалануға рұқсат бермеңіз. * Кіруге рұқсат етілген сайттардың " ақ " тізіміне тек жақсы беделге ие сайттарды енгізіңіз. * Интернеттегі достары туралы балалармен шынайы өмірдегі достар сияқты сөйлесуді ұмытпаңыз. * Балаңызға кез-келген қауіптер немесе алаңдаушылықтар туралы хабарлауға үйретіңіз Интернет. Сабырлы болыңыз және егер сіз өзіңіздің қауіп-қатерлеріңіз немесе уайымдарыңыз туралы айтсаңыз, балаларға қауіпсіз екенін ескертіңіз. Оларды мадақтаңыз және осындай жағдайларда тағы бір рет келуге кеңес беріңіз.
    9 жастан 12 жасқа дейінгі балалардың жасы бұл жаста балалар, әдетте, Интернетте қандай ақпарат бар екендігі туралы естіген. Олар мұны көргісі, оқығысы, тыңдағысы келетіні қалыпты жағдай. Қажет емес материалдарға қол жеткізуді ата-ана бақылауы арқылы оңай бұғаттауға болатындығын есте ұстаған жөн.
    9 жастан 12 жасқа дейінгі балаларға арналған Қауіпсіздік кеңестері • балалардың қатысуымен Интернетке кірудің үй ережелерінің тізімін жасаңыз және оны орындауды талап етіңіз. * Балаңыздан компьютерде болудың уақытша нормаларын сақтауды талап етіңіз. * Балаңызға оны өзіңіз қалағаныңыз үшін емес, оның қауіпсіздігі туралы алаңдағаныңыз және оған әрдайым көмектесуге дайын екеніңізді көрсетіңіз. * Интернетке қосылған Компьютер ата-аналардың бақылауымен жалпы бөлмеде болуы керек. * Ата-ананың стандартты бақылауына қосымша ретінде қалаусыз мазмұнды блоктау құралдарын қолданыңыз. * Интернеттегі достары туралы балалармен сөйлесуді ұмытпаңыз. * Балалар ешқашан интернеттегі достарымен жеке кездесуге келіспейді деп талап етіңіз. * Балаларға тек олармен бірге жасалған "ақ" тізімдегі сайттарға кіруге рұқсат етіңіз. * Балаларды ешқашан электрондық пошта, чат, жедел хабар алмасу жүйелері арқылы жеке ақпаратты бермеуге үйретіңіз.Балаларды сіздің рұқсатынсыз бағдарламаларды жүктемеуге үйретіңіз. Оларға вирустарды немесе басқа қалаусыз бағдарламалық жасақтаманы кездейсоқ жүктей алатындығын түсіндіріңіз. * Компьютерде жұмыс істеу үшін балаңызға шектеулі есептік жазба жасаңыз. * Балаңызға кез-келген қауіптер немесе алаңдаушылықтар туралы хабарлауға үйретіңіз Интернет. Сабырлы болыңыз және балаларға егер олар сізге айтқан болса, қауіпсіз екенін, егер олар сізге қауіп-қатерлер мен уайымдар туралы айтқан болса, ескертіңіз. Оларды мадақтаңыз және осындай жағдайларда тағы бір рет келуге кеңес беріңіз. * Балалар сіздің электрондық поштаңызға кіруді қамтамасыз етіңіз, сонда сіз олардың бейтаныс адамдармен араласпайтынына көз жеткізесіз. * Балаларға желіні бұзақылық, өсек немесе қауіп-қатер үшін пайдалануға болмайтынын түсіндіріңіз.
     
    13 жастан 17 жасқа дейінгі балалардың жасы бұл жаста жасөспірімдер іздеу машиналарын белсенді қолданады, электрондық поштаны, жедел хабар алмасу қызметтерін пайдаланады, музыка мен фильмдерді жүктейді. Бұл жастағы балалар барлық шектеулерді алып тастауды ұнатады, олар дөрекі әзіл, құмар ойындар, "ересектерге арналған"суреттерді қалайды. Қыздар Интернеттегі жыныстық зорлық-зомбылыққа әлдеқайда сезімтал болған кезде сөйлескенді жөн көреді. Бұл жаста ата-аналарға балаларын бақылау өте қиын, өйткені олар Интернет туралы ата-аналарына қарағанда әлдеқайда көп біледі. Дегенмен, Интернет-қауіпсіздік ережелерін - ата-аналар мен балалар арасындағы келісімді қатаң сақтау өте маңызды. Сонымен қатар, Интернеттегі балалардың қызметі туралы есептерді мүмкіндігінше жиі қарау керек. Ата-аналық парольдерді (әкімшілердің парольдерін) қатаң құпияда ұстау қажеттілігіне назар аудару керек және осы парольдердің қатаңдығына назар аудару керек.
    13 жастан 17 жасқа дейінгі осы жастағы қауіпсіздік бойынша кеңестер • жасөспірімдердің қатысуымен Интернетке кірудің үй ережелерінің тізімін жасаңыз және оның сөзсіз орындалуын талап етіңіз. Тыйым салынған сайттардың тізімін ("қара тізім"), интернеттегі жұмыс сағаттарын, интернетте байланыс жөніндегі нұсқаулықты (оның ішінде чаттарда) көрсетіңіз. * Интернет желісіне қосылған Компьютер ортақ бөлмеде болуы тиіс. * Интернеттегі достары туралы балалармен сөйлесуді ұмытпаңыз, олар шынайы өмірдегі достар сияқты жұмыс істейді. Бұл адамдар оларға таныс екеніне көз жеткізу үшін балалар жедел хабар алмасу қызметтері арқылы сөйлесетін адамдар туралы сұраңыз. * Ата-ананың стандартты бақылауына қосымша ретінде қалаусыз мазмұнды блоктау құралдарын қолданыңыз. * Сіздің балаларыңыз қандай сөйлесулерді қолданатынын білуіңіз керек. Модерацияланған чаттарды қолдануға шақырыңыз және балалар жеке режимде сөйлеспеуін талап етіңіз. •* Балалар ешқашан интернет желісіндегі достарымен жеке кездеспеуін талап етіңіз. * Балаларды ешқашан электрондық пошта, чаттар, жедел хабар алмасу жүйелері, тіркеу нысандары, жеке профильдер және интернеттегі конкурстарға тіркелу арқылы жеке ақпаратты бермеуге үйретіңіз. * Балаларды сіздің рұқсатынсыз бағдарламаларды жүктемеуге үйретіңіз. Оларға вирустарды немесе басқа қалаусыз бағдарламалық жасақтаманы кездейсоқ жүктей алатындығын түсіндіріңіз. * Балаңызға кез-келген қауіптер немесе алаңдаушылықтар туралы хабарлауға үйретіңіз Интернет. Сабырлы болыңыз және балаларға егер олар сізге айтқан болса, қауіпсіз екенін, егер олар сізге қауіп-қатерлер мен уайымдар туралы айтқан болса, ескертіңіз. Оларды мадақтаңыз және осындай жағдайларда тағы бір рет келуге кеңес беріңіз. * Оларды спамнан қорғауға көмектесіңіз. Жасөспірімдерге интернетте өздерінің нақты электрондық мекен-жайларын бермеуге, қажетсіз хаттарға жауап бермеуге және арнайы пошта сүзгілерін қолдануға үйретіңіз. •Жасөспірімдер кіретін сайттармен танысуға өзіңізді үйретіңіз. * Балаларға ешқандай жағдайда желіні бұзақылық, өсек тарату немесе басқа адамдарға қауіп төндірмеу үшін қолдануға болмайтынын түсіндіріңіз. * Жасөспірімдермен онлайн құмар ойындар мәселелерін және олардың ықтимал қауіптерін талқылаңыз. Есіңізде болсын, балалар бұл ойындарды заңға сәйкес ойнай алмайды.
    Қолайлы отбасылық атмосфераны құру
     
    Есіңізде болсын: оның психологиялық көзқарасы ата-ананың баланы қалай оятуына байланысты
    Әр балаға түнгі демалу уақыты тек жеке талап етіледі. Көрсеткіш біреу-баланың ұйқысы қанып, ата-анасы оятқанда оңай оянуы.
    Егер сізде баламен бірге мектепке баруға мүмкіндігіңіз болса, оны жіберіп алмаңыз. Бірлескен жол-бұл бірлескен қарым-қатынас, кедергісіз кеңестер.
    Сабақтан кейін баланы қарсы алуды үйреніңіз. Бірінші болып мынадай сұрақтар қоймаңыз: "Бүгін қандай баға алдың?", одан да мына сұрақтарды  қойған дұрыс: "мектепте не қызықты болды?", "Бүгін не істедің?", "Мектепте жағдай қалай?»
    Баланың жетістіктеріне қуаныңыз. Оның уақытша сәтсіздіктері кезінде ашуланбаңыз.
    Шыдамдылықпен, баланың өміріндегі оқиғалар туралы әңгімелерін қызығушылықпен тыңдаңыз.
    Бала өзін жақсы көретінін сезінуі керек.
    Қарым-қатынастан, дөрекі интонациядан аулақ болу керек, отбасында қуаныш, махаббат пен құрмет атмосферасын құру керек.
    Отбасыда балалардың еңбексүйгіштігін тәрбиелеу
    Баланы өзіндік бастама, орындалған жұмыстың сапасы үшін жиі мадақтаңыз. Егер бәрі ойдағыдай болмаса, ашуланбаңыз, бірақ шыдамдылықпен тағы да түсіндіріңіз.
    Баланы үлкен отбасылық істерге тартыңыз және басталған жұмысты аяғына дейін жеткізуге үйретіңіз.
    Отбасының әрбір мүшесінің, оның ішінде баланың да отбасына қызмет көрсету жөніндегі міндеттері болуға тиіс.
    Баланы еңбекпен жазаламаңыз.
    Мейірімділікті тәрбиелеу туралы
    Қарым-қатынас-адам өмірінің мәні. Егер біз балаларымыздың мейірімділігін көргіміз келсе, балаға бізбен қарым-қатынас жасау қуанышын көрсетуіміз керек-бұл бірлескен білім, бірлескен жұмыс, бірлескен ойын, бірлескен демалыс қуанышы.
    Мейірімділік адамдарға (ең алдымен жақын адамдарға) және табиғатқа деген сүйіспеншіліктен басталады. Біз балаларда басқаларға деген сүйіспеншілік сезімін дамытамыз.
    Біз балаларға зұлымдық пен немқұрайдылықты жек көруді үйретеміз. Балаға деген сүйіспеншілік, оған барынша талап қою.
    Жақсы істер жасауды, мейірімділікті балалар бізден үйренеді.
    Өзі-өзімізді басқаруды үйренейік. Төзімділік! Төзімділік! Төзімділік!
    Өмірлік қиын жағдайға тап болған балаларға қолдау көрсететін және көмек көрсететін ұйымдар қызметтерінің байланыстары
    Солтүстік Қазақстан облысы Балалардың құқықтарын қорғау департаменті –
     8 (7152) 46-06-54;
    ҚР Білім және ғылым министрлігінің Балалардың құқықтарын қорғау комитеті, Департаменттің уәкілетті органы – 8 (7172) 74-25-28;
    Балалар мен жастарға арналған ұлттық сенім телефоны – 150;
    Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды асырап алу және отбасылық құрылғылардың басқа түрлері мәселелері бойынша" жедел желі " – 8 (7152) 49-30-64 (т/ф);
    Департаменттің пошталық мекенжайы: индексі 150000, Петропавл қаласы, Абай көшесі, 29, 3-қабат
    Ата-аналарға арналған жадынама
     
    Біздің кеңестерімізді мұқият оқып шығыңыз және олардың мағынасы туралы ойланыңыз.
     
    Олар сіздің балаңыздың сеніміне ие болуға көмектеседі деп үміттенеміз.
     
    Мектеп формасы
    1-4 сынып оқушыларына арналған мектеп формасы туралы ақпарат:
     
    ұл балаларға арналған: жасыл түсті кеудеше, қара түсті шалбар, ақ түсті жейде галстук;
    қыздар үшін: тордағы юбка, жасыл түсті кеудеше, ақ түсті блузка, тордағы галстук.
    5-8 сынып оқушыларына арналған мектеп формасы жиынтығы:
    ұлдар үшін: пиджак, жасыл түсті жилет, ақ түсті жейде, қара түсті шалбар;
    қыздар үшін: пиджак, жилет, қара түсті юбка, ақ түсті блузка.
    9-11 сынып оқушыларына арналған мектеп формасы жиынтығы:
    ұлдар үшін: жасыл түсті пиджак, ақ түсті жейде, қара түсті шалбар; қыздар үшін: жасыл түсті пиджак, ақ түсті блузка, қара түсті юбка."
      
    "ИНТЕГРО: білім" ақпараттық жүйесі
    "ИНТЕГРО: білім беру" ақпараттық жүйесі-бұл бағдарламалық-аппараттық кешен, оны енгізу мектептің қауіпсіздік деңгейін арттыруға, кітапхана қорында бар оқу және көркем әдебиет бойынша ақпаратты электрондық түрде жүйелеуге, оқушыларға берілген кітаптардың есебін жүргізуге, сондай-ақ оқушылар арасындағы өзара іс-қимыл үшін бірыңғай ақпараттық кеңістік құруға мүмкіндік береді:
    оқушылар;
    түлектер;
    жалпы білім беру мекемелерінің қызметкерлері;
    кәсіптік-техникалық ұйымдар;
    қалалық, облыстық және республикалық деңгейде оқыту және білім беру саласындағы білім беруді басқару органдары.
     
    Портал кез келген уақытта қосымша білім алуға, біліктілікті арттыруға, қызықтыратын мәселелер бойынша қажетті ақпарат алуға мүмкіндік береді.
    ИНТЕГРО: білім беру "ақпараттық жүйесі аясында білім беру порталы құрылды bilim-portal.kz, онда барлық жалпы білім беретін мектептер бойынша ақпарат, жаңалықтар, пайдалы ақпарат ұсынылған.
    Қол жеткізу карталарының немесе қол жеткізу білезіктерінің иелері үшін порталда Жеке кабинет құру мүмкіндігі қарастырылған. Жеке кабинетте картаның немесе қол жеткізу білезігінің иесі туралы ақпарат, шот туралы ақпарат, баланс туралы ақпарат, байланыс деректері, сондай-ақ мектептегі тамақтану, карта операциялары, келушілер саны және кітапхана бөлімдері туралы ақпарат бар. Портал баланың мектептегі сабаққа қатысуын бақылауға, мектеп асханасындағы диетаны көруге, оның сатып алуларын егжей-тегжейлі көруге және белгілі бір азық-түлік позицияларын сатып алуға тыйым салуға мүмкіндік береді.
    Білім беру порталында картаны немесе білезікті толтырудың әртүрлі нұсқалары ұсынылған: кез келген банк картасынан ыңғайлы тәсілмен аудару.
    Оқушылардың қауіпсіздігін қалыптастыру мақсатында мектептерде "ИНТЕГРО: білім беру" ақпараттық жүйесімен біріктірілген турникеттер орнатылады, бұл сабаққа қатысудың электрондық есебін жүргізуге мүмкіндік береді. Бұл ретте ата-аналар сайттағы жеке кабинетке кіру және шығу уақытын көре алады, сондай-ақ ұялы қосымшаны орнату және осы сервистерді қосу шартымен ұялы телефондарға push-хабарламалар мен sms-хабарламалар ала алады.
    Қауіпсіз периметрді қамтамасыз ете отырып, жалпы білім беретін мектептің барлық кіреберістеріне турникеттер жүйесін орнату. Өту жеке карталар немесе қол жеткізу білезіктері арқылы жүзеге асырылады.
    Өту келесі түрде жүзеге асырылады:
    Оқушылар, қызметкерлер өту үшін СКУД жүйесіне байланған қол жеткізу карталарын немесе қол жеткізу білезіктерін пайдаланады. Кіруді тексергеннен кейін жүйе турникет арқылы өтуге мүмкіндік береді. Күзет мониторында жүйенің негізгі терезесінде турникеттің тиісті ұяшығында карта/білезік иесі бойынша ақпарат (тегі, аты, сыныбы, фотосуреті) көрсетіледі және келу журналында тіркеледі.
    Егер карта жүйеде тіркелмеген болса, не мерзімі өтіп кетсе, не осы карта бойынша осы кіру тобы арқылы өтуге тыйым салынады – турникет ашылмайды, ал жүйенің басты терезесіндегі күзет мониторында кіруге тыйым салу туралы ақпарат бірден көрсетіледі.
    Шешілетін міндеттер:
    - мектептің қауіпсіздік деңгейін арттыру;
    - берілген аумаққа кіруді шектеу;
    - берілген аумаққа рұқсаты бар тұлғаны сәйкестендіру;
    - берілген аумаққа кіруді басқару;
    - сабаққа қатысу есебі;
    "Мектептегі тамақтану" модулі мектеп асханаларында тамақтану үшін қолма-қол ақшасыз төлемді қамтамасыз етеді. Бұл студенттің ақша қажеттілігін жояды. Сонымен қатар, жеке кабинетте ата-аналар тамақтану рационын бақылай алады (сатып алынған тағамдарды қарау, Жеке тағамдар мен буфеттік өнімдерге тыйым салу, тәуліктік лимит белгілеу).
    Осы модульді енгізу POS-терминалда "ИНТЕГРО: Образование" ақпараттық жүйесін орнатуды және оған қосылуды және Mifare форматындағы карталарды оқушыны орнатуды көздейді.
    Ақпараттық жүйеге ассортимент пен мәзір бойынша барлық ақпарат енгізіледі.
    POS-терминал асхана қызметкеріне талап етілетін өнімді жылдам таңдауға, және қолма-қол ақшасыз есеп айырысуды жүргізуге, есеп, сондай-ақ терминалда көрсетілетін ақпаратты қалыптастыруға мүмкіндік береді және оқушы барлық іс-қимылдарды көре алады. POS-терминал "ИНТЕГРО: білім" ақпараттық жүйесіне қосылғандықтан, қолжетімділік картасынан немесе қолжетімділік білезігінен ақпаратты оқу кезінде – терминалда карта/білезік иесі бойынша барлық ақпарат, теңгерім, тәуліктік лимит және белгілі бір өнімдерге тыйым салынады.
    Шешілетін міндеттер:
    - асханада тамақтану үшін қолма-қол ақшасыз есеп айырысу;
    - ақша қаражатының жұмсалуын бақылау;
    - диетаны бақылау;
    - тамақтанушылар санын есепке алу;
    - оқушыларға қызмет көрсету жылдамдығын арттыру
    - сатылатын өнім немесе басқа параметрлер бойынша есептер қалыптастыру
    Мектеп үшін күтілетін нәтиже:
    - мектеп периметрінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету;
    - мектепке бару туралы объективті ақпарат алу;
    - пән деңгейін арттыру;
    - кітапхана ресурстарын пайдалануды бақылау;
    - кітап қозғалысын бақылау;
    - кітаптарды қайтару / беру жылдамдығын арттыру;
    - қолма-қол қаражатты пайдаланбай, оқушылардың тамақтануына ақы төлеу процесін автоматтандыру;
    - тамақтанушылар санын есепке алу;
    - асханада оқушыларға қызмет көрсету жылдамдығын арттыру;
    - тамақтанатын әр түрлі санаттарға арналған жеке мәзірді ұйымдастыру;
    - мектеп асханасында тамақтанудың барлық түрлері бойынша толық қолма-қол ақшасыз есеп айырысу
    Ата-аналар үшін күтілетін нәтиже:
    - мектепке кіру және шығу туралы ақпарат алу;
    - тамақтануға бөлінетін ақша қаражатының жұмсалуын бақылау;
    - диетаны бақылау;
    - өнімнің белгілі бір түрлеріне тыйым салу мүмкіндігі;
    - тамақтануға ақшалай қаражаттың тәуліктік лимитін белгілеу.

    Аутистік спектрдің аурулары (АСА) бар баланың ата-аналарына жадынама


     


    Жадынама: жүктеу

    Содержимое страницы

    Пайдалы сілтемелер